Sunday 21 May 2017

Restock Important Stuff


Last year dah beli toner segala bagai lupa lah pulak yang moisturizer tak
beli muahahaha lupa lah pulak dah balik baru ingat haishh apa daa

Masuk innisfree beli 2 keping mask disebabkan muka jerawat then baca review
kata mask yang aku beli nie muka ada jerawat then pakai jerawat kecut ingat
malam tadi nak pakai then malas ahhh

Aku memang nak carik moisturizer jenis water base baca kat twt kecantikkan
tu bagus untuk muka oily atau dry lupa daa then ingat nak beli hada labo tapi
harga mahal malas ahhh

Pergi kat pure beauty ingat nak try yang jenis whitening then sa dia pon
datang dia tengok muka aku ada jerawat then dia suruh beli pudding cream
bagus untuk kecutkan jerawat muka nanti glowing dan sesuai untuk kulit teenager

Balik aku cerita dengan mum then mum cakap teenager apa pulak dah 27 tahun
muahahaha dulu aku pernah beli skincare collagen then sa dia cakap tu yang dah
dewasa then dia tanya umur berapa bila cakap baru dia kata okey

Alhamdulilah skin aku tak de banyak masalah kecuali jerawat and bekas jerawat
haishh entah bila nak flawless pon tak taw lah.....

Jerawat please go away...!! I hate you..!!

Ingat nak try moisturizer kat innisfree sekali bau dia adeyy boleh bikin stress
and mabuk semua bau semacam tak best...!!! Kalau etude house bau sedap jekkk
haishh tunggu ada duit aku nak beli night cream whitening yang baru tu tapi tu lah
harga 150++ kalau tak silap tapi best rasa soft jek :(

Memula ingat nak beli pudding cream 1 jek then kira-kira baik beli 2 sekali senang
kang tak de duit time tu jugak nak habis..... moisturizer aku still ada lagik tapi dah
tinggal suku menunggu masa untuk habis hukhukhuk

Try test a'pieu punya skincare pon aku tak bekenan dengan bau dia... bau dia tak
soft then buat aku rasa macam ala tak bestnya aku tak suka bau macam pelik just
suka natural and tak peningkan kepala

Pelik kan aku before beli apa-apa cream mesti akan bau dulu lepas dah bau baru
aku try kalau bau semacam jek mesti pangkah habis habisan muahahaha

Kebetulan cleansing oil aka remover makeup pon dah nazak tinggal 2 atau 3 kali
pump habis kering aduhaiii time nie jugak nak habis so beli senka punya sebab
review ramai kata best tu yang try lah hope best

Cleansing oil aka remover makeup dulu tahun lepas masa raya cina aku beli
nutox cleansing oil tahan agak lama dah setahun lebih baru habis tu pon bukan
sekadar remove makeup kekadang aku buat double cleansing and maybe aku b
ukannya keluar makeup sangat tu yang lambat habis kot

Hope yang baru nie pon setahun lebih jugak lah habis senang sikit....



No comments:

Post a Comment