Saturday 20 May 2017

Domesky Johor Bahru


Aritu kakak cerita kat KSL ada kedai baru jual semua barang korea
then baru dapat kesempatan untuk pergi sebab nama dia tak se familiar
macam yubiso, miniso walau pon design lebih kurang sama hmmm

Then bila masuk okey macam-macam ada jenis macam kioda jugak lah
masuk kedai-kedai ginik kena bila part duit tak de sebab sekadar cuci mata
cuba kalau ada duit mau di borong semua yang ada :p


Tak sangka dupe real techniques brushes pon ada
and banyak lah barang makeup macam best pasal harga pon tak mahal
kebanyakkannya below than RM50
macam best kan tapi takut nak try :p

Macam-macam lah ada benda yang cute-cute seyy
kalau bilik baru nak deco best beli tapi kalau dah sedia ada
memang beli tak guna sebab tak taw nak deco kat celah mana

Yes aku tak beli apa-apa pon sebab tak de niat nak beli
sekadar cuci mata tengok dah cukup hahahha
tapi kalau ada duit sure banyak benda aku beli tadi ngeh ngeh ngeh

Sikat rambut tu cute okey macam nak beli jekkkkkk
lepas tu aku just survey tengok cotton puff mana lebih murah
and tengok kualiti sama macam cotton puff daiso yang selalu aku pakai
dah lah kat daiso aeon tebrau susah nak dapat asyik tak ada stock
stress aku sebab stock dah makin susut okey...!!!

Maybe aku akan try sekali so bandingkan mana lebih syokk
cotton puff nie walau pon sekadar digunakan untuk toner
tapi ada yang tak berapa nak syok okey kena tengok betol-betol

And masa aku pergi banyak stock baru sampai so dorang tengah
kemas-kemas and tak de apa-apa nak beli kan sekadar cuci mata jek
well aku nak beli tripod yang selama nie aku nak harga RM25
tunggu lah ada duit then aku buy jangan pulak bila duit dah ada
tripod tu out of stock sudah lah huhuhu......


No comments:

Post a Comment