Saturday 13 May 2017

Ehhh Ehh Ehh Overnya

Manusia nie ehh susah betol nak dikatakan
dia block kita tak apa jangan kita block dia
boleh jadik isu pasal kisah "block"
sabar jek lahhhh hati....

Prinsip aku senang jek kalau kau dah buat perangai lepas
tu tikam dari belakang lepas tu buat aniaya kat mum daddy
sorry lah weyy aku memang akan block habis-habisan
kalau dah kurang ajar dengan mum daddy memang
tak akan ku simpan lagik

Kan mudah kalau aku boleh block dalam in real life
tapi tu lah tak semudah block kat facebook, twitter or
instagram ehh tertinggal whatsapp...

Aku sebenarnya dah boring dengan sikap manusia
talam 2 muka, lidah macam ular, tikam belakang
yang lagik sakit tu bila orang tu adalah sedara sendiri
malah lagik bertambah sakit hati bila bini-bini
abang sendiri pon terlibat sama....

Entah bila agaknya terus menerus diuji sebegini
aku macam dah penat dalam masa yang sama aku
dah fed up dengan manusia-manusia nie...

I need my own happiness...!!
please lah berambus tak perlu datang balik
kau hidup kau, aku hidup aku
i don't need you in my life

Kan best kalau boleh pindah jauh dari johor or Malaysia
lagik best kalau pindah tu tanpa menggunakan duit
yang terlalu banyak....
seolah macam kita pergi dapur ke toilet ke
hmmm

Maaf lah bila sekali kau dah kurang ajar
serta merta kau buatkan aku hilang respect kat kau
so jangan marah kalau aku lebih biadap..!!
biadap aku terjadi atas sebab perangai kau jugak
so no way lah nak buat baik ke apa ke....
just berambus from my life and jangan muncul balik
aku tak nak tengok muka kau lagikkkkk

No comments:

Post a Comment