Friday 26 May 2017

Jangan Lupa Ye

Malam nie dah start solat terawih kan kan kan
and yess aku dapat puasa lega hati bila period dah keluar
and dah habis so dapat sambut puasa yihaaaa
esok puasa tapi hari nie hujan turun lebat pon iya siap
berangin hmmm sejuk jek malam nie....

Ohh ya this year maybe yayaz akan belajar puasa penuh
tapi aku macam tak berapa nak yakin jek yayaz puasa penuh
sebab last year puasa setengah hari jek dah kecoh hahaha
tapi tahun nie sehari puasa penuh dapat RM2 so semangat lah
and aku tak yakin tapi tengok jek lah

Pagi tadi breakfast sengaja post cakap last day breakfast
see u again next month gitukkkk kauuu
then lunch tak koser sebab malas hahahhaa
sesaja jek nak poyo-poyo padahal tak de apa-apa pon
tak sabar nak puasa okey

This year kena jaga opiyah arghh seram jugak memikirkannya
hmm practice make perfect gitukkk
ala poyo jek lebih lah aku nie bukannya lain pon sama jek
macam hari lain

Mum dah siap kemas dapur laci-laci susun atur balik fuhhh
and mum kata buat sekarang kalau haus boleh minum air
nanti bila dah puasa bila suruh aku buat nanti ada jek jawapan
haus lah sakit kepala lah mengantuk lah penat lah
hahahhahaha taw jek kan segala taktik tu semua

Okey nak mandi nak siap nak keluar kejap bye...

No comments:

Post a Comment