Monday 21 November 2016

Miss Old Instagram

Aku suka post gambar kat Instagram rasa lebih privacy berbanding facebook tak taw kenapa dari dulu aku jarang upload gambar kat facebook sejak berkenalan dengan instagram boleh dikatakan hari-hari upload gambar

Dulu ada 3 account dalam masa yang sama satu account tak de gambar just post gambar makan, animal or qoute tu public then gambar muka aku and family tu private then yang lagik satu tu public gambar barang makeup gigih log in log out now dah senang just tap kat atas boleh lah pilih account mana

Aku create account tu 2012 aku post gambar family muka aku dok main selfie paling teruk aku lupa usernames insta tu haishh nak kena bukak balik phone lama untuk log in kat phone baru hukhukhuk

Dulu aku korbankan account instagram aku pasal malas nak layan bila aku rasa macam tak boleh pergi jauh then aku deleted then buat baru cuma last year aku nekad tak nak buat macam tu lagik sayang terlalu banyak kenangan then aku decide biarlah aku block then hidup dengan aman dengan instagram aku :p

Cuma version yang baru nie aku kureng sikit kalau dulu fresh post sekarang 10 hours yang lepas 2,3,4,5,6 hours yang lepas stress sey sama macam facebook ahhhhh balikkan semula as normal macam dulu tak boleh ke bosan post yang lelama beberapa hours naik then bila nak likes ehh nie gambar berapa jam punya

Yang lain semua aku suka except yang tu tak taw macam mana nak buat just redha jek lah kan ikut dah sama macam facebook pulak mencik mencik dah lah aku lebih prefer Instagram bila upload gambar why so kejam...!!!!!

Untuk currently Instagram aku buat private and tak semua boleh add lelagik iklan yang bermacam-macam tu nope aku tak akan accept plus aku bukannya kejar follower walau pon following aku dah 600 and follower aku baru 6 ketol muahahahhaha

Rindunya design instagram yang dulu yang baru okey okey lah cuma entah aku prefer yang dulu punya nampak simple tapi cantik

Dulu search any hashtag best keluar gambar tu sekarang huh stress banyak sangat iklan kekadang tu barang yang tak kena mengena pon dibedalnya letak hashtag merepek

Buat lah baju then hashtag baju nie tak de dalam hashtag baju tapi ada kasut, tudung, makeup, seluar, case phone lagik apa ehh hah yang sewaktu dengannya stress betol cuba lah buat hashtag tu betol-betol tu belom lagik pray for bla bla bla nak tengok any update tapi muka bebudak baru nak up post selfie haishhh kau nak pray untuk diri kau aper..!!!!! selfie pon ikut lah hashtag yang sedia ada bila part isu yang penting jangan lah stress orang yang nak carik update pasal isu tu apa yang nak dikejarkan sangat follower setakat ramai follower tapi orang lain bukannya kenal

Instagram nie dah banyak menyaksikan pertukaran akaun aku create then deleted then create then deleted semuanya demi menjaga hati entah bila aku boleh create dengan aman damai pon tak taw lah :(

Aku tunggu jugak lepas Instagram apa pulak yang akan famous
tak sabar nak create nie :p

No comments:

Post a Comment