Friday 18 November 2016

Hello Selsema

My selsema is back kali nie asyik meleleh jek tak block tapi tu sementara nanti lelama sikit start block haishhh stress seyyy

Tiba-tiba kena selsema haishhh tekak pon rasa tak sedap risau jugak kalau sakit sebab bila dah sakit memang sangat lama amek masa untuk baik paling aku risau kalau batuk menjelma sakit dada asyik batuk jek kerja

Kalau aku bedal ubat selsema pon amek masa jugak baru baik kan best kalau macam makan panadol then sakit kepala hilang fuhhh bahagia hidup tapi tu lah sekarang nie amek lah ubat selsema paling kuat lambat jugak baik ubat dah habis pon kekadang masih tak baik

Pernah sekali sampai sebulan lebih selsema tak baik-baik jugak masa tu aku dah malas nak makan ubat so memang makan masa lah untuk baik tapi aku rilex jek boleh pulak batuk menjelma berbotol makan still sama jek grrrr.....

Kali nie aku pon tak taw bila akan baik tapi aku harap cepat lah baik bukan apa takut kalau terjangkit kat yayaz or opiyah kang leceh lah pulak selsema nie kalau sorang kena boleh berjangkit hampir penghuni satu rumah

Or memang family aku jenis satu sakit nanti next akan kena tapi orang yang sakit tu akan baik so siapa yang tak kena pasti akan kena muahahahha bila salah sorang sakit yang lelain mesti cakap alamak standby lah lepas nie kena jugak hahahhaha

Nasib baik tak sakit berjemaah semua kena haishh tu lagik bahaya selsema dengan batuk nie hah selalu sangat muncul tapi kebanyakkan kena selsema

Sepatutnya makan vitamin C bagus tapi aku pulak beli jek taw makan asyik nanti lah nanti lah esok lah lusa lah last-last tak makan :p

Selsema please go away syuhhh syuhhh shhhuuuu

No comments:

Post a Comment