Sunday 13 November 2016

Kawan Sekolah

Tetiba orang add kat FB then tengok ramai pulak mutual friend so bukak okey sah budak sekolah so accept jek walhal siapa ehh aku tak berapa nak kenal sangat ahh maybe bebudak batch 91 ke 92 gituk

Dia message aku siap bagi taw nama penuh siap binti kan nama daddy lagik fuhhh siapa ehhh aku dok berteka teki dalam kepala hmmm macam mana dia kenal aku tapi aku tak kenal dia pelikkkk
then tanya class masa form 1 so aku fikir maybe dedulu form 1 sama-sama kot bila aku cakap then dia kata betol

Siap kasi clue kawan masa form 1 tapi dia dah berhenti yes i know her kawan sesama dengan aku always cot cet dalam class bila cikgu tak de dia kekadang tolong aku then aku tolong dia gitukkkk

Dia just form 1 saja sekolah tak habis pasal duit tak cukup adik beradik ramai kalau tak silap aku then habis form 1 dah terputus contact then jumpa masa tu aku form 2 ke 3 dia dah kerja then putus lagik sampai la sekarang dah putus tak jumpa

Tup-tup adik dia msg cakap yang shima dah lama mintak dia carik aku maybe carik kat FB then tak jumpa kot pasal dulu aku guna nama lain kat fb now jek baru tukar nama okey sikit :p

Haishhh kenangan dengan cikgu tomok tu zaman bebudak umur tak cukup lah sekarang dia dah kahwin aku jek yang belom kahwin ehhh ehh hahhaha kenangan kan ingat balik ehh bodohnya aku nie...!!!

Adik shima kerja kat klinik gigi aku dulu buat braces kat situ operation gigi wisdom kat situ cabut kat situ mahal memang mahal tapi tak sakit and doctor tu taw aku penakut always dapat ubat tidur so tak
akan rasa pasal dah lalok hahhahaha

Dia jumpa record gigi aku then dia try call no tu well tu no zaman sekolah and dah banyak kali aku tukar no so no tu dah tak wujud and dia sendiri cakap dah tak dapat lagik

Kenangan kan zaman bersama belajar walaupon tak semua yang aku ingat tapi sikit-sikit tu adalah ingat huhuhu

Hmmmm aku tak sangka shima still cerita pasal cikgu ** uishh malu pulak aku mesti adik dia ingat amboii gatal sungguh aku....

Dulu pernah adik dia kasi aku surat tapi aku bukannya jenis cam orang kesudahannya surat tu pon tak terbalas kasi kad raya bila aku nak balas aku dah tak cam muka adik dia huhuhuhu

Adik dia mintak no phone and aku tanya FB dia dah add tengah tunggu dia accept jek mana taw jumpa balik kat alam maya walaupon realiti susah jumpa pasal aku keluar dengan family mana ada keluar dengan kawan-kawan

Dah kahwin ke sama macam aku belom kahwin hahaha motipppp tak pe kalau dah kahwin Alhamdulilah kalau belom kahwin sama geng lah dengan aku :p

No comments:

Post a Comment