Tuesday 13 April 2010

♥ Takutnyaa- ♥

Ya Allah andainya diberikan untuk aku peluang mempunyai suami
jadikan lah isteri yang solehah, bertanggungjawab, tidak ingkar pada suami
apatah lagi keluar tanpa kebenaran suami menjadi isteri nusyuz
takutnya aku andai benar aku sudah bersuami aku melakukan perkara-perkara
yang menyebabkan jatuh hukum dosa....
dan andai benar ( mintak dijauhkan lah ) aku bergaduh dengan suami dan nekad
melarikan diri dari rumah mesti keluarga aku akan mengamuk kaw-kaw dan hantar
aku pulang ke pangkuan suami....syurga isteri ada pada suami
macam mana pula dengan kedua parent aku...??
tapi setiap wanita nak jadi isteri solehah and aku yakin bila belom
kahwin yes boleh kata sebegitu but yang dah kahwin...??
berpaling tidur tak mengadap muka suami pon seminggu amalan kebaikkan di
buat Malaikat tidak akan catit so kalau dah hari-hari melakukan pekara itu
bagaimana pula...??
entah lar sukar untuk dikatakan huhuhuhu...
tak lama lagi dengan Izin Allah sis akan bernikah dengan Hafis
akhirnya semua abang-abang dengan daddy pon suka Hafis
lagipun orangnya tak banyak karenah sangat senang nak dijaga nya lar
bagaimana pula dengan aku....?? eiii tolong bukan dah miang mintak dikahwinkan
rilex sudah tapi nasib baik daddy tak beri umur had limit kalau tak tak tercapai dek
akal aku....tak mengapa semua itu boleh diuruskan lagipon tak yah nak memeningkan
kepala untuk berfikir seperti satu peribahasa yang rosak yang telah aku ciptakan
kalau ada jodoh kahwin opss nikah lar kalau tak ada jodoh diam-diam sudah lar...

No comments:

Post a Comment