Wednesday 7 April 2010

♥ Pilih antara dua ♥

Gerek tak ayat pilih antara dua...??
hurmmm beberapa ari nie entry aku nie more kepada tawen
sebabnya benda-benda tu berlaku disekeliling aku
sampai giler punya bosan erkk macam itu ka....?
nanti pagi akan diutuskan sama ada aku akan kerja atau sambung tapi
pasti rasanya aku akan kerja...
so untuk ke Neo Institute ke hape not sure namanya tak berjaya
kak mai bagi keputusan nak kerja ke nak kahwin miahahahahaha
mana satu yang harus dipilih sudah tentu ku pilih kerja dari kahwin
hurmmm segalanya sudah si Jepun rancangkan dan aku cuma ikut yang diarahkan
hurmmm ati pon dah tawa nak study better kerja bagus jugak ada jugak income
untuk diri untuk kereta.....sis siap cakap nak beli rumah lagi huhuhuhuhu
aku tunggu dan lihat saja lar.....

No comments:

Post a Comment