Sunday 4 April 2010

♥ Bilakah akan berakhir ♥

Mengenali mereka adalah satu kesilapan yang pernah aku lakukan
mengenali mereka menyebabkan aku menyusahkan keluarga
haiii apa lar nasib kenapa harus aku mengenali mereka kalau lar aku tak
mengenali siapa mereka kan bagus hurmmm
well berharap sangat segala jenis bentuk gangguan didalam rumah nie berakhir
entah apa yang bestnya mengkhianati aku sekeluarga pon tak tahu...
and i feel so happy dengan rasminya dah bertukar number phone
lagipon rasanya elok sebab agar aku tak bikin dosa asyik nak menipu dan mengelak
tak paham ke bila aku tak jawab call apa maksudnya
rimas kadang kala aku rasa tapi ntah lar bosan and menyampah
kena berpura-pura terfikir jugak macam mana nak menjauhkan diri
dari mereka sebab aku rasa macam hidup aku nie dah tak ada apa-apa
nak bercerita apa pon kena berhati-hati tak suka lar hidup macam gini
I NEED KEBEBASAN WITHOUR MEREKA....!!

No comments:

Post a Comment