Tuesday 6 April 2010

♥ Aduh kenapa...??? ♥

Entry kali nie nak lepaskan tension bosan giler rabak
stress lar asyik suruh kahwin kahwin kahwin kali nie not from my mum
tapi kali nie dari someone yg buat kerja kat rumah abg han punya wife
hahahaha saja nak menyusahkan dan berbelitkan sedikit
eiii bermula story sal pink then dia tanya umo bape aku jawab ar 20
then dia kata x pe umo 21 ley jadi women uwekkk tulun lar
pastu dah story-story bagai tetiba masuk isu cucu wahhhh ini aku boleh handle
bila masuk bab tanya bila nak kahwin aku dah tak boleh nak handle lagi nie
apa macam mau buat belom ada jodoh lagi sabo aje lar ya.....!!
pastu dok story sal anak teruna dia yg belom kahwin kahwin itu dalam hati
ku berkata jangan lar dia nak kahwinkan aku dengan anak teruna dia
seram lar jugak dup dap dup dap jantung aku perghhhhh
sekali dia boleh cakap percaya tak dengan dipadankan means dicarikan pasangan
ohhh Allah jangan lar jangan lar tak mahu tak mahu....
serius aku macam dah muak lar dengar kahwin nie padahal baru 20 ari-ari isu
tanya kahwin kahwin kahwin uwaaaa........................
then bila dah diam pastu masa kat depan plak isu bangun tidur then kak eta kata
aku dengan biga susah nak bangun wahhh apa lagi dia berkata tak pe nanti dah kahwin
ada anak hah taw lar dia bangun tidur tak mati sebab setiap jam anak bangun
iskkk pulak dahhh aku yang kena mentang-mentang dulu aku cakap dengan bapak aku
lepas dah kahwin aku ubah waktu tidur tup-tup naik lagi isu nie arghhh giler ar
aduhaiii aritu masa birthday mama siap cakap lagi tak pe nanti dah 21 boleh kahwin
ala alasan dia cakap match tu sebab mum kata kami tak keluar and mencari pasangan
la nie dah tak macam dulu orang masuk minang tak kuar tak cari hah jadi lar
andartu.....!!!

No comments:

Post a Comment