Sunday 11 April 2010

♥ Sayang ku ♥

Tadi a.k.a malam semalam tengok movie tiupan sangkakala
kaw siot Rita berlakon giler wat suami seperti itu makan sepak terajang
tapi suaminya tetap baik dan menyayangi isterinya lakonan oleh eman manan
agak korang lar kan ada tak suami sebaik seperti Adi ( dalam cerita itu )
sebab aku tengok lelaki sekarang nie tak ada ciri-ciri seperti itu
kenapa bila berkata tak ada bf ada orang sebuk nak mencarikan
aku belom bersedia nak bercinta so tak perlu nak carikan and lagi satu
aku berdoa agar aku bercinta dengan bakal suami aku so tak perlu nak merana
banyak kali and aku berharap agar doa aku dimakbulkan....
kahwin ohhh kahwin nak mencari yang sebetol-betolnya tersangat sangat lar sukar
hurmm entah lar sukar hendak dikatakan....!!!


No comments:

Post a Comment