Sunday 4 April 2010

♥ New Style ♥

Ari khamis lepas bersamaan 1.April.2010 pi lar Plaza Pelangi nak cari jeans
then ingat nak pi daftar tapi tak cukup timing so tak jadi lar pergi
so merayap-rayap aje lar kat Plaza Pelangi dah siap-siap cari barang semua
balik and pi kat Protips tu untuk kembalikan dan betolkan rambut ku
and lepas dah wat rebonding balik aku potong rambut lama tak wat style
Fringe so aku ajak sis join watkan erkk lepas siap gilak siot kena kutuk
dengan sis kaw-kaw macam tempurung kelapa sedihhhnyyyyaaaa kenapa dia wat
seperti itu TIDAKKKKK....!!!
ada ke patut dia kata sama rambut macam Lady Gaga pas tu ley tanya kenal tak
sapa Lady Gaga tu eiii sengal apa dia x dengar ke ringtone aku lagu si Lady Gaga
belasah kang baru taw....!!!
boleh plak Umairah puji aku : Asu cantik lar "
tak pernah-pernah si kenit tu puji tetiba puji
cikgu siap cakap muka aku lain...apa yg aku dah wat pada rambut....
ala umo dah 20 so style pon mau berubah hoccay......!!!

No comments:

Post a Comment