Tuesday 30 June 2009

♥ Transformers ♥

Bayangkan sabtu dan ahad tiket habis perghhhh
kesudahan hari ahad pergi beli sekali tiket takut karang tiket habis
semalam pergi tgk transformers dengan kakak, abg dan pak din
abg nak sangat tgk transformers mula nya Mat ajak aku pergi tgk
tapi di sebabkan dh janji dgn abg nak tgk bersama so aku ckp dgn Mat nanti
lar tgk dulu keadaan mcm mana....
cikgu Rashid ckp nak pergi tgk so masa tu aku msg dia tanya best ke tak
so dia jawab boleh lar aku agak mesti bosan sampai dia ckp mcm gitu
so semalam pergi lar tgk wayang penuh sesak giler
best gak lar cerita tu tapi ending nya sedih seyyy meleleh-leleh air mata aku
tapi aku suka yg kembar ais-cream tu trak tu comel seyyy
and aku suka gak yg bubble bee sampai abg kena gelar " babam bee "




Semua dah settle di kemas tinggal lagi sedikit barang-barang
tak sabar nya rasa nak pergi...
semoga selamat pergi dan jua balik ameen........

No comments:

Post a Comment