Friday 19 June 2009

♥ Busy ♥

Kebuzy-an tahap melampau sampai kekadang rasa macam tak cukup waktu jek
tension nya...!!! assaigment kena reject seyyy nasib baik tak kena baling luar
banyak silap nya tapi ok jua Pn Ramlee tegur kalau tak sampai bila pon tak pandai
betol tak..???
tapi kerja-kerja note terpaksa di photostap or print sebab nya
buku nota belum dpt lagi yang lecture beri tahu seminggu sebelum mid term
hancur lar kitaorang macam mana nak menghafal untuk setiap sampai 5 chapter
untuk Intro PC & Aplikasi dengan Element Of Graphic mana tak blur seyyy
hanya yang boleh buat adalah dengan print dan photostap..!
yang happy nya ketiga-tiga akak ipar aku boleh pregnant walau tak serentak
tapi sorang abis pantang ada lagik orang baru sampai lar bulan 1 nanti
gempak seyyy tahun nie jek mum dpt cucu 2 orang tahun depan dapat lagik sorang
hahaha amik riuh rumah suara tangisan baby happy nya~....
happy ek bukan sepatut nya bingit ker...?
tapi okey lar what ever lar janji dorang happy dengan kehadiran anak-anak mereka
raya tahun hadapan confirm riuh giler ..!
tapi kena tunggu ketiga-tiga budak tu keluar dulu lar...




Celebrate B'day kakak hari nie buat awal 3 hari ( ehh 3 ke 2 ek )
best nya dapat makan cup cake tapi nasib baik pipi aku tak kena krim
tu lar yang paling best..!
untuk kakak aku happy b'day semoga bertemu jodoh cecepat
( weyyy nanti abis lar kak kena langkah bendul )
jadi anak yg baik & dengar cakap...( kak kalau baca ayat nie paham2 jer la ek )
tak per nanti hari ahad kan buat lagik dengan lenggang perut bek
( betol ke eja perkataan nie..? alah paham2 jer lar )
nanti hari khamis enjoy habis-habisan sampai pengsan..!
tapi yang tak best nya aku dah tak boleh minum ais untuk 44 hari
( mcm pantang orang bersalin jek )
sebab nya nak baik kan resdung aku actually kan aku yg mintak kena selsema
sepanjang musim durian agar tak der lah terbau durian yang bucuk tu..
yg pelik nya bau lain memang tak de bila durian jek senang jek bau
mencik sey...!
yang tak best nya kaki aku kena bucu kayu abis terkopek kulit kaki
sakit nya bila di letak minyak gamat pedih
apa lar malang nasib hari nie...!




To my father happy belated b'day pada 27-5-09
aku x sempat nak tulis coz tenet memang tak de
aku cuma mampu wish sahaja walau di dalam hati..
jahat kan aku..?
To my brother Happy Belated B'day pada 8.6.09 ( Tarikh start sem )
walau pon dh wish guna fon tapi just nak tulis gak kat dalam blog...!
To Fad liana happy belated b'day gak sorry coz aku lmbt beri present nanti ek
aku betol2 skrg tgh tak de masa untuk ke rumah kau...!

No comments:

Post a Comment