Sunday 21 June 2009

♥ Momo ♥

Momo...apakah itu momo adakah ia nya momok..?
momo itu sejenis nama kepada barang-barang kucing bukan kucing hidup
tapi lebih kepada bantal, pakaian, pencil case dan banyak lagik..
ok kenapa aku bukak cite pasal momo nie dan apa keistimewaan momo
memula aku ternampak Bi Rain dalam cerita Full House ( Korean Movie )
memakai apron gambar dua ekor kucing so cute then kat Jusco Tebrau City
pon ada nama kedai tu " House Of Korea " kalau tak silap lar kan...
memula dulu saja jek masuk kedai tu pusing-pusing tapi tengok sahaja
then dulu ada beli satu beg kecil untuk letak barang-barang make up
so bebaru nie dah tak hengat tarikh tapi aku taw itu hari membeli barang baby
aku beli 2 ekor patung kucing colour pink sambil tu aku order set Bed Room
and Curtain untuk di gunakan pada hari raya nanti Insya Allah..
tadi balik dari rumah mak mertua pak tam kitaorg singgah ke Jusco Tebrau City
untuk mengambil gambar untuk visa pergi ke Umrah..
masuk jek kedai House Of Korea ( Kalau tak silap lar lupa dah nama kedai tu )
aku beli Pillow Case, Pencil Case, Selipar, and Patung meow mewo...
rasa skrg nie mcm dh menggilai barang kucing nie coz so cute
nie ada website Momo misalan kata korang terbekenan ker..
walau tanpa gambar coz tunggu bilik ku sudah sesempurna...

http://www.fc-momo.com/

Si Momo


HAPPY FATHER DAY UNTUK DADDY, ABANG-ABANG KU DAN SEMUA
YANG BERGELAR BAPA....( BAPA MERTUA KU BELOM TERMASUK SEBAB
TAK DAPAT DI KESAN LAGIK )

No comments:

Post a Comment