Monday 29 June 2009

♥ Keranamu Durian ♥

Korang mesti pernah tgk kan cerita nie...?
skrg nie aku tgh tgk kat tv9 .....
bila tgk Rusdi Ramli ajar Rita Rudaini makan durian tu kan
takut seyyy aku dapat suami mcm gitu....
bila tgk durian tu aku punya tekak dh start rasa loya....!
uwaaa Izzat dengki dia kata baru tgk durian dh loya
tu belom makan lagik.....aku tak kan makan punya durian mencik taw.....!!!
kalau dpt suami hantu durian mcm mana...???
habis lar aku mcm gini.......nanti habis aku kena main kutuk dgn dorang
dapat suami hantu makan durian...kena isteri tak makan langsung durian



tak kan ku buat bila majlis perkahwinan ku mcm gitu....
makan durian di dalam majlis persandingan ku...!!
wekkk wekkkk wekkk wekkkkkk.....!!!! nak muntah.....

1 comment:

  1. hehe..bile baca blog ni..baru tau amai gak x mkn duyan ek.
    awk jgn tkot.
    same la kite.
    hehe.
    saye pon pnh tgk cte tu.
    :D

    ReplyDelete