Friday 26 June 2009

♥ Nasi Lemak ♥

Cerita pasal nasi lemak pula....
cerita nya bermula bergini kakak aku nak makan nasi lemak
then pergi lar beli masa itu baru balik dari jucso beli lampu
so bg taw lar kat mamat nie nak empat bungkus ada ke patut dia hengat
aku nak makan kat situ ciss tak kan lar sampai nak makan 4 pinggan
lauk memang dh tinggal cikit so mamat-mamat hampeh tu kata ayam tgh goreng
okey lar terpaksa tunggu nak buek macam mano kan...!
yang paling hampeh ada ka patut dia panggil aku Leha ( mentang2 aku pakai baju kurung )
si kakak aku kena panggil tomtom ( cikit lagik jadi tom yam ) manakala si Zara kena
panggil kuntum ( nie lagik lar tak logik ) sementara nak menunggu ayam di masak
sompat gak gossip satu cerita dan cerita itu biar lar rahsia.....!
Zara datang rumah aku and tidur with me....actually akak aku lor....
sok Moon datang gerenti gempak giler lar....!
tak sabar nak tunggu sok ....!!!! and malas nya nak charge Handphone
dh ler langsung tak de bateri lgpn tak perlu nak risau coz tak de sapa yang
mencari aku huhuhu.....

No comments:

Post a Comment