Saturday 14 December 2019

Nasi Kahwin Yumm

Adik mutemah punya anak kahwin so dorang jemput kita sekeluarga so mum kata tak sedap lah if tak pergi

Then abg han kata kalau tak cuma pergi berempat jek lah daddy malas nak pergi sebab isu nama yang dari dulu sampai sekarang tak settle asyik kena masuk office jek

So dorang suggest daddy tukar nama apa ingat senang ke nak tukar nama grr

Then sekali didi cakap dia dah lama tak makan nasi Kahwin last dia pergi masa adik ipar abg aim Kahwin

So bincang punya bincang kita semua pergi but last minute perancangan tukar abg han sekeluarga tak dapat ikut sebab ada hal

So yang boleh pergi mum, pak tam, aku, yayaz, iyah and rah only

Ehemm nasi kahwin here i come gitukk

Ada kisah funny semalam aku masukkan sheet mask dalam freezer sementara aku kemas kain baju kat bilik and download kan youtube si iyah then cuci muka sekali amek perghh beku terus sheet mask aku uwaa apakah ini sabo jek lah

Ok sambung balik

Aku siap download kan youtube iyah so tak de lah dia boring dalam kereta sebab risau dia mintak nak main roblox mana aku nak carik internet

Masa masuk jalan dah jammed penat bontot menunggu huhuhu

Sampai jek hujan gerimis so salam apa yang patut carik tempat duduk tapi aku, rah kena tunggu sebab tempat penuh

Tunggu seketika then dapat pon tempat so amek makan then isi perut so mum duduk bebual dengan mutemah sementara menunggu mama datang

Tapikan aku dah mula start rasa mabuk sebab orang ramai then iyah tak nak duduk diam lari sana lari sini so aku nak kena perhatikan dia jek grr stress weyyy

Ohh kakak tak ikut sebab kena kerja dia mana boleh cuti

Then aku lari ke tempat lain sebab dah tak tahan huhuhu

Lepak bawah blok then tetiba ada budak nie bukan main gangster tanya yayaz umur berapa then yayaz cakap ten terus hulur tangan salam

Aku dengan rah gelak so cute lah

Then iyah main hujan aduhhhh

Si pak tam tolong masak nasi so memang tak de tanda balik awal

Mum tunggu mama sampai

Aku dah huru hara rasa lelagi bila si iyah tak nak dengar cakap

Yayaz pon sengaja main hujan ehh apa nie..!!!!

Stop lah...!!!!

Dah lah baju si iyah kat dalam kereta lupa bawa turun terpaksa pakai baju sedara kak geeyah

Naik atas bersihkan iyah then rah and yayaz go toilet 

Masa naik tu aku dah fikir nikmatnya kalau dapat baring hahahaha

Then turun aku and rah enjoy makan kali ke 2 hehehe then dengki didi post gambar

Balik lalu tuas sebab nak elak jammed

Aku dah terlelap manakala iyah masa tu layan youtube then aku tersadar tengok si iyah pon dah lena then rah and yayaz also lena...

Semua kepenatan...

Aku lagi extra kena bersihkan makeup huwaaaa......

No comments:

Post a Comment