Friday 13 December 2019

Airpods Ku



Finally dapat jugak aku beli airpods ohh aritu aku beli yang i12 kat shopee tengok rah pakai ok so aku nak try lah then bila jalan ianya bergegar then ketawakan sofea tercabut keluar dari telinga hahaha

Then aku kumpul sikit duit so berjaya beli semalam 12.12 huhuhu okey lah not bad aku try jalan tengok ok then aku try sangap aka menguap gantuk ok tak tercabut nanti aku nak try jalan hentak kaki and do something untuk test

Dulu aku hampir nak beli then aku fikir balik baik beli powerbank, kepala plug and usb untuk powerbank then now ku beli jugak Syukur Alhamdulilah

So harap tak de sesiapa perasan yang i12 aku dah bertukar ke airpods unless if aku terbukak pop up kat phone huhuhu

Apa aku nak bagi nama kat airpods aku ekk hmmm

No comments:

Post a Comment