Wednesday 11 December 2019

Apakah Ini Arghh




Allah apa nie tengah aku syok kerjakan si guinea pig yayaz then aku kacau kyo masa tu aku tak angkat wheel weyy

Then tengok cage po siap keluarkan batu so nak deco ke cage kyo so lepas keluarkan batu settle kan guinea pig si yayaz

Masa aku tolak cage kyo sekali apa nie toleh aku dua kali sebab tak percaya dengan apa aku nampak

Amek kau merah kecik gerak gerak 

Bila masa kau pregnant kyo masa check jantina tak nampak pon tetek kau apa nie siapa yang kerjakan kau kyo astaufirullahalazim 

Aku terkejut terkedu 5 ekor weyy anak dia aduhh dah lah si po aritu beranak nie kyo pulak beranak

Dah jadik mabuk aku tengok so many baby hamster kat dalam rumah jadiknya

Siapa kerjakan kau kyo ci ke abang or adik kau 

Aku ingat ci tak akan "makan" anak betina tapi aku silap but aku tak taw siapa punya angkara

Kesian kyo too small untuk jadik mummy :(

Sorry kyo aku lambat selamatkan kau dari kena rogol :(

Sorry kyo :(

Kita jaga anak nie elok elok ya kyo u can do it kyo...

No comments:

Post a Comment