Tuesday 10 December 2019

Makan Daging

Berjaya jejak ke menate gitukkk

Nahh abg han ajak celebrate birthday kak ita so beramai ramai lah kita jejak ke menate then boleh pulak didi tak sihat masa tu baru didi excited nak makan

Aku pilih steak medium done malas nak makan yang ada blood memang lah juicy but tekak aku mengada tak nak terima

Then kitaorang pilih spaghetti makan share lah jamah sorang sikit dengan nachos

Memula aku nak makeup then silap mana ntah lepas basuh muka aku pakai si rose gold essence then masa nak ke next proses suddenly muka aku jadi gatal then aku ignore lah

Sekali after pakai foundation nampak macam bintat and so gatal so aku just remove jek so no makeup

Ok sambung balik then aku, didi, rah and kakak beli air sama siap buat boomerang lagik tapi tak masukkan dalam Instagram sebab kesian babam kat Australia kan nanti dia nampak

So simpan jek lah kat dalam phone memang aku tak nak post pon..

Mana yang kitaorg tak habiskan kitaorg tapau bawak balik kang tengah malam boleh makan hehehehe

Yayaz makan macaroons banyak giler then shahqir makan chocolate cake si iyah beli blue cake nampak sedap sekali rasa cuma so so jek so frust..!!

Aku malas nak upload gambar so just entry bogel

No comments:

Post a Comment