Monday 23 December 2019

Ahh New Baby

Masa 19.12.2019 aritu cage yang aku order dah sampai so dia datang nak kenal dengan hamster aku then dia kata aku punya hamster dah banyak

Dia tak berapa agree bila hamster aku dok beranak abis aku nak buat apa nak asingkan aritu tunggu cage tak sampai sebab ramai kata robo susah nak beranak

Then hari kenduri tu aku asingkan ke new cage so yang kali nie gaduh sampai hidung berdarah jadik luka

So aku asingkan letak satu port then petang sikit baru dapat beli tempat minum air sorry hamster

Lepas tu after few days aku tengah makan sekali aku tengok hamster aku elok terbongkang cute sekali ehh tu bukan tetek ke 

Kebetulan rah ada sekali check yup my hamster pregnant ohhh no aritu check nampak jantan sejak bila jadik betina

So nampak gayanya ada new mummy sedang menunggu hari nak beranak againnnnnnnn

Aku tak perasan again kakak balik kerja cakap hamster aku dah beranak lagik cuma tak taw berapa ekor

Padahal masa tengah hari tu aku siap kasi extra tissue lagik maybe masa ti dah nak dekat kot

Patut lah dah berapa hari bila kakak lalu dia macam mintak tolong mum cakap agaknya sebab sakit kot

Aduhaii hamster

Yang nie tak de nama sebab dah tak larat nak fikir

Kenapa asyik beranak jekkk

Bukan ke robo adalah spesis hamster paling susah nak membiakkkk

Maybe rezeki aku kot

Last last aku balik kena bahan hamster asyik beranak jek tuan hamster tak beranak lagik

Apa boleh buat jodoh tuan hamster belum muncul lagikkk :P

No comments:

Post a Comment