Friday 28 December 2018

Prosperity

Dapat pon makan wakakka tapi tu lah few days nie aku yayaz sofea tak sihat selsema batuk and sakit tekak dah nak habis 2018 sakit pon muncul hmmm

Yayaz pulak dah nak sekolah but Alhamdulilah yayaz dah makin better sofea pulak lepas pergi doctor dah nak better but aku makin worst pulak hmmm

Pergi makan prosperity then tengah syok gigit sampai kat tekak sos black papper tu membuatkan tekak aku mengenyam gatal terus batuk damnnnnnn

Tak nikmat lah masa makan bila sakit tak pe tunggu lepas aku baik sakit then aku akan pergi makan lagik untuk enjoy wakakakka

Dah lah syok sos black papper tu banyak sekali tekak aku say no and batuk terus reject but habis jugak aku paksa makan wakakaka 

Sakit please go away dah lah suara macam cartoon stress taw...!!!

No comments:

Post a Comment