Thursday 13 December 2018

Muncul Dalam Mimpi

Tadi masa sofea tidur dalam buai aku pon join sekaki wakakka syokk wo tidur everyday benda yang sama kecuali hari ahad wakakakka

Entah kenapa aku mimpi perempuan kurus baju putih rambut hitam panjang tunduk kepala entah kenapa aku mimpi tu pulak and dulu aku pernah ternampak benda nie masa nak bangun kencing tengah malam dulu masa tahun 2013 ke 2014

As usual muka sedih tapi setelah sekian lama dah tak nampak dalam rumah boleh pulak muncul dalam mimpi ape hal lah pulak kan

Entah apa yang nak disampaikan pon aku tak taw so as usual ignore saja and aku tak cerita dengan mum sebab bagi aku sekadar mimpi mainan tidur di siang hari

Maybe kalau kerap mungkin akan diberitahu kot but aku rasa sekali jek lah tak akan berulang kali entah kenapa jadi tanda tanya pulak hmm

No comments:

Post a Comment