Tuesday 11 December 2018

Family Mart Johor Bahru

Finally berjaya jugak jejak pergi family mart semalam malam 

Try bento but aku tak amek bento tapi aku amek chocolate, tiramisu dengan harajuku cheese kalau tak silap and yayaz amek sushi inari yumm yumm

Nak beli frape entah betul ke tak aku eja hahaha kan viral sana sini cakap sedap tapi sedihnya tak de jugak kat johor katanya dah habis adeyy laju jek licin 

Lepas tu oden entah betul ke tak word tu just amek fish cake and few more yang aku dah lupa nama hahaha amek tom yam dengan original lepas tu try udon 

Yayaz suka makan udon lepas tu air chocolate ice dalam masa yang sama try latte and packaging botol sangat lawa cute cute

Try jugak yang strawberry macam roti tu so soft and yummy cuma strawberry mashamm tak sanggup nak digigit wakakaka

Lagi apa ekk pak tam beli pau, karipap lepas tu ada cheese fishcake tu pon sedap rugi beli 1 wakaka sebab share beramai ramai so boleh beli yang jenis lain then ada ayam goreng yang kecik kecik dengan sausage tu semua aku tak amek gambar sebab focus pada makan jek 

Meja just ada 4 set means 1 baris 2 meja and weouls ramai so kena amek 3 meja bercantum huhu gasak ler orang nak kata apa sebab weouls enjoy our meals okey meja tak banyak orang ramai lepas tu space a bit limited aka sempit but ada aku kesah janji dapat makan hahaha

Yang oden tu ada rm0.50 ada rm2 ada rm3 and sangat lah panjang beratur untuk makan tapi sedap tak de lah rasa macam ubat ke sebab kadang kala benda ginik rasa semacam kan cuma aku tak hirup kuah tom yam si yayaz cakap sedap hmm

Next time if pergi lagik tak taw lah akan pergi lagi ke tak huhuhu nak beli udon, seafood fishcake, korean apa ntah tu jek and enjoy makan if ada rezeki akan dapat lah jejak if not maybe akan datang

Then dah habis makan kemas then pecahkan balik meja kasi orang lain sementara nak habiskan balance macam pau karipap sebab mulakan bento dengan oden dulu

Habis semuanya baru ler gerak beli ice cream yeaayy and makan ice cream kat luar kedai sebab orang ramai and tak sempat nak amek gambar ice cream tu secara properly sebab aku beratur beli something huhuhu 

Masa beratur nak bayar tu pak tam datang hantar ice cream dah cair sikit then ada baby kat depan tu bukan main bulat mata tengok ice cream matcha cisss

Aku bukan hantu matcha and ice cream matcha lagik sedap dari another one yang coconut tu lepas tu last year kat kl ada cheesecake walaweyy mesti sedap

Okey sambung balik everytime aku dengan yayaz makan ice cream baby depan tengok jek so kitaorang pon menghanjing baby tu dengan enjoy lick our ice cream wakaka so bila buat sembunyi ehh baby tu pusing tengok lagik aiyoo baby lagik kan kecik lagikan tengok lah kitaorang enjoy our matcha ice cream yumm yummmyy

Family mart sila bukak kat jusco tebrau sonang nak ke sana kat skudai jauh sangat lah..

No comments:

Post a Comment