Wednesday 12 December 2018

Disney X Cathy Doll CC Powder Pact

Cute kan hehehe aku beli jugak sebab too cute and price rm29.90 packaging sangat lah cute and dalam tu kecik jek tak besar mana boleh selit dalam pocket woo

Disebabkan yang aku nak design tu packaging dah rosak kat bawah tanya bila sampai lagi dia kata tak taw ala kalau nak beli boleh beli 

Ala kotak jek pecah as long dalam tu still okey aku tak de hal boleh so aku pon beli jugak wakakaka gigih okey

Beli sebab rasa ianya tersangat lah cute code honey beige #25 kalau tak silap tone for darker skin and kat situ satu code jek honey beige hmm

Rasa sayang nak pakai lah simpan jek boleh tak hahaha but rugi pulak ekk

Maybe aku akan simpan sponge dengan plastic tsum tsum tu so just compact powder dengan brush saja and sejak use brush aku dah tak berapa suka use sponge kuikuikui

Tak sabar nak pakai 

No comments:

Post a Comment