Tuesday 20 February 2018

Nak Tukar Binti

Semalam orang RHB call cakap kena pergi bandar baru uda pasal pemohonan ada problem sikit bahagian binti tak sama dengan ic so dengan mamai mamai aku cakap ha ye lah nanti pergi padahal tempat pon tak taw kat mana sebab habis call aku sambung balik tidur muahahhaha

Lepas dah mandi cakap daddy then pergi jumpa akak RHB tu tanya kat mana and kenapa bla bla bla dalam otak aku alahaiii malasnya nak pergi carik and tukar kenapa banyak sangat procedure selalu okey jek eiii sabo jek lah

Sampai number yang dapat 2009 tapi nak tunggu number tu naik dekat sejam jugak lah orang baru sampai duduk kejap then number naik eiiii geraammmm je dah lah batuk batuk cannot tahan hmmm

Number panggil so pergi kaunter
Me: Saya nak tukar binti
Mamat kaunter tu tengok amek ic lepas tu buat apa yang patut
Me: Nanti kasi surat nie jek ke tak de lain ehh
Mamat Kaunter: kasi apa semua dah tukar tak ada apa-apa pon
Then bukak lah story dapat call cakap yang aku use bte selama nie kat surat menyurat then kat ic use binti so tak sama tu yang orang RHB tu call suruh tukar sama macam kat ic then mamat kaunter tu cakap tak de beza pon sama jek bte ke binti tak tukar pon boleh

Damnnnnn aku nie dah lah sakit then sorang cakap ginik sorang cakap gitukk nie yang mana betol hah

Settle pergi balik then dia cakap terima kasih nak sama kat surat dengan system dengan ic walaweyy selama nie segala urusan aku use bte tak ada masalah but now heyy aritu tukar ic rupanya bukannya use bte but binti

Dah macam nak cakap ibarat aku nak tukar binti nama daddy lain hahaha then mum pon usik aku nak tukar nama bapak lain muahahahhaha kelakar kelakar

Agaknya mesti mamat kaunter tu fikir pe hal pulak pompuan nie tukar nama bapak ehhh no bukan tukar nama bapak cuma "bte kepada binti" jek haiyyyaa itu pon jadik isu lain lah aku tukar bte/binti kepada bin hah masa tu boleh lah nak kecohhhhh huhuhuhu

No comments:

Post a Comment