Monday 12 February 2018

Group Whatsapp

Tahun nie kelas yayaz buat group whatsapp so nampak lah ramai mak bapak dok tanya tapi still valid lah pertanyaan dorang tak ada bebual kosong but ada sekali pi meniaga pulak and tanya bab washer machines huhuhu

Tadi nampak kat facebook baca adeyy merepek sangat harap aku pon tak tanya banyak macam gituk hahahhaa apa yang yayaz cakap aku on je malas nak tanya banyak ibarat kita tak percaya pada budak pulak

Yayaz cakap cikgu dia buat group whatsapp untuk bagitau dekat parent yang anak dorang nakal so tu cara untuk takutkan budak budak lah tak nak kasi dorang nakal kat kelas sebab bila parent taw confirm kena sebattt

Bila bertanya cikgu tak akan jawab so mak mak or bapak yang lain akan tolong jawabkan maybe tanya anak dorang well alert la sikit kan nie tak de apa yang anak tu cakap betol lah tak payah lah dok tanya betol ke anak cakap gini gituk

Apa yang yayaz cakap aku percaya dia kata dia dengar so easy kan

Tapi yayaz more kepada disleksia class apa apa surat menyurat kasi kat cikgu disleksia so macam cikgu kelas dia tak berkuasa sangat lah so aku memang apa apa aku direct tanya cikgu disleksia yayaz

And dia apa apa hal akan direct whatsapp aku so group kelas yayaz hanya sekadar tambahan untuk kelas punya hal je

No comments:

Post a Comment