Wednesday 14 February 2018

Castor Oil


Dah lama aku pasang niat nak beli castor oil sebabkan oleh rambut ku bahagian depan jarang and nampak macam botak but mana nak carik kat johor plus nak beli online pon masa tu macam tak ada yang jual

Then bila ada jual online aku tengok harga RM80++ sampai jejak RM100++ so memang tak lah untuk aku beli huhuhu mahal sangat

Kat twitter ada girl nie cakap ada kedai jual castor oil and macam macam oil bila tanya kat KL and dia tak ingat harga so berhuhuhu jek lah kat tepi nak beli macam mana jauh tu
Sampai lah satu hari aku ternampak kat group sembang kecantikkan post castor oil dia beli kat kedai india ada banyak jual so tak lama lepas tu makin ramai yang post and harga pon murah below than RM10

Aku cakap dengan mum kat kedai india ada jual nanti hari apa kita pergi lah hahaha masa dapat taw masa bulan lepas tapi nak pergi tu tak menyempat and nanti lah nanti lah tu jek

Nak carik kena pergi masai or plentong then baru ada kedai india nak ke sana tu haishh malas sebab always jammed so ofcoz postpone je untuk pergi

Then tadi mum nak beli dal hitam untuk buat tossei then dapat pergi so masuk aku pon tak taw nak cari macam mana kebetulan yayaz kata nak cari keropok ikut dia sambil mata melilar lilar carik botol oil

Kalau tak jumpa tadi memang kena tanya pon sebab tak de masa untuk cari satu per satu kejap lagi kakak kerja nanti tak sempat pulak kan

Then masa yayaz beli cari keropok aku ternampak botol botol kaca so aku carik teliti satu persatu and yeshhh jumpa botol castor oil yihaaa ada 2 jenis gambar baby dengan tak ada gambar tak taw apa bezanya pulak hmmm

Tapi botol gambar baby tu castor oil tu tak penuh yang lagi satu penuh so amek yang penuh check harga both of them sama harga RM4.77 kira RM4.80 lah see murahkan

Walaupon bukan sama macam botol yang jual online tapi janji hasilnya sama sudah

Nak pakai tapi tak taw cara dah kena cari kat youtube harap okey lah untuk rambut ku lebat and tak nampak botak or jarang

Kesan bukannya awal makan masa jugak boleh lah

Bukan tak nak pakai aloe vera tapi tu kalau lama lama nanti rosak so macam malas lah pulak nak hadap rosak then kena amek lagi bukannya boleh keluarkan masuk bekas hmmm

Hope better lah...

Ada pakai kat eyelash so macam nak try but eyebrow tak nak sebab now eyebrow aku tebal nanti leceh pulak nak adjust

Tak sabar nak try ^_^

No comments:

Post a Comment