Thursday 9 November 2017

Tak Boleh Teruskan


Dulu aku ada post aku beli set besar hada labo kan
but the bad news ialah bila pakai asyik keluar jerawat non stop
so aku just positive ala nanti okey lah so teruskan pakai
sampai lah aku feel ehh kulit aku dah smooth lah not bad
and dah in love sangatt sangatttt

Tapi disebabkan 3 or 4 hari aku malas nak pakai cream muka
esoknya jerawat aku naik non stop...!!
so aku pon ala rilex pakai jek balik tapi jerawat makin naik
tak de nampak tanda-tanda nak surut pon hmm pelikkk
so positive lagik ala nanti hilang lah macam dulu

Dekat seminggu lebih still tak hilangggggg
aduhaii nak nangis weeyyyyyy so mum tegur kenapa
pipi nampak biji biji aka macam mengerutu
okey aku dah faham kulit aku tak nak hada labo

Disebabkan duit dah habis laburkan kat si hada labo
aku terpaksaaa diamkan diri then ada duit aku try research
apa yang harus aku lakukan hmmm until now a bit huru hara

Tukar balik pakai toner lama tukar sabun cuci muka
hah yang tu nanti aku cit chat okey now malas nak snap gambar
and upload :p

Yang okey dan bestnya pulak ianya dapat control oil kat muka aku
kalau dulu sangat oily but now so so jek ada oily tapi under control
besttt sangattt bila control oil jek aku suka tapi itu lah asyik naik jerawat
mana boleh tahan dah lah nak stopkan pon susah apatah lagik
bekas bekas eiiii stress tripple extra okey

So now stop ingat nak jual balik tapi tak reti...!!
pakai pon baru dalam 98% ada banyak lagik sayang hmmmm
siapa nak beli aku jual....

No comments:

Post a Comment