Saturday 11 November 2017

Dah Boleh Cerita

Disebabkan semuanya bukan lagik rahsia so aku rasa macam
aku dah boleh up story kisah seram yang sama aku post
kat sini ke dalam another satu lagik ala yang benda yang aku
create sebab nak just poyo story

Just amek jek pengalaman segala seram yang pernah aku lalui
saja nak kasi "effect" seram kan kat si kepoh yang terclick tu kan
hahahha just enjoy kekdahnya buwekkkk

Aku rasa biar lah aku abadikan jugak cuma tak pasti apakah
tajuk yang sesuaiiii tak nak nampak misteri just light light jek
macam normal gitukkkkk

Later before tido ku fikirkan apa ayat ehh tittle yang best
untuk dijadikan as boooooommmmmmm
walaupon sebenarnya tak nak lah buatkan "mereka-mereka"
yang aniaya keluarga aku merasa perghhh apa yang dia buat
tu menjadik lah hmmmmmmmmm

No comments:

Post a Comment