Thursday 23 November 2017

Ikea Tebrau


Berjaya jugak menjejaki kaki ke ikea tebrau tak beli apa-apa pon just 
jalan-jalan tengok apa yang best sangat tentang ikea yang orang dok 
sebut-sebutkan haha

Actually aku ada geram tengok meja makeup ikea, lampu seakan 
vanity light mirror perghhh lawa habis lepas tu alex drawer yang 
5 or 9 tu yang kebanyakkan orang letak makeup dorang perghh 
mengodaaaa 

Insya Allah one day akan ku beli jugak haha tapi tak taw lah one 
day tu bila sebab rasanya kena menunggu duit jatuh dari langit kot
 *benda yang tak logik dan masuk akal hahaha*

Grab kan buat promo so potong half pergi RM2 manakala balik 
RM3 daripada harga RM7 boleh lah kan 

Nak try meatball ikea yang sangatt digilai tu tapi tak beli yang 
besar just kids meal sebab nak try then harga pon RM6 boleh lah 
kan untuk try and error hmm ada tu cakap mahal sampai RM15 
cuma 10 ketul then aku tengok ehh RM15 untuk 15 biji so 
sebijik RM1 gitukk

Rasa dia bestt and bebudak pon enjoy paling cute si yayaz 
ingat masukkan sebijik penuh dalam mulut senang gigit 
sekali hahaha isi padat so yayaz kena keluarkan balik 
potong potong baru boleh makan 

Masa menunggu kakak beli makan seseorang datang tegur 
aku pulak totally blank siapa ye sekali kawan kolej si Mien 
Ya Allah aku boleh lupa maybe sebab dah lama tak jumpa 
kan so ingatan ku dah tak berapa nak okey...!!!

Lepas makan jalan jalan tengok lepas tu yayaz berangan 
bilik dia letak nie itu meja computer tempat dia main game 
meja buat homework hahaha

Aku dah amek ukuran meja aku nak tapi yang proper aku nak 
tu tak de :( tak pe lah maybe ada tapi aku tak perasan sebab tak 
jalan habis kat show room it's okey next time pon boleh 

Meja MALM yang kaca aku idamkan tu memang tak boleh beli 
sebab besar sangatt untuk bilik ku tak de space pon kang kalau 
degil beli jugak beli pintu bilik tak boleh bukak muahahaha

Kitaorang skip banyak showroom just pergi kat kids, bedroom, 
dapur dan wardrobe jek tak de time nak kejar masa sebab dah 
malam huhu sampai pon petang beratur beli makan jek dah 
makan masa sampai 2 jam huhuhu

Katil yang aku idamkan tu ada harga hahaha RM600 tak termasuk 
tilam miahaha lepas tu sengaja amek gambar banyak-banyak 
memang tak lah untuk beli

Lepas tu cerita dengan mum then mum kata kalau aku kahwin 
mum belikan alamak memang tak terbeli lah sebab tak de 
perasaan nak kahwin ponnn huhuhuhu

Eii geram tengokkkkk cadar, pingan, dengan beberapa item rasa 
macam jomm pindahh rumah lain then deco deco macam gituk 
hahaha over gilerr

Si kakak beli pingan dengan cawan kid untuk si sofea dan yayaz, 
si joyah suka sangat campak pingan dia ke bawah sampai pecah 
so yang nie harapnya tak pecah lah hahaha so sorang 3 lah ye

One day nak bawak mum daddy makan meatball then nak 
jalan-jalan bersama-sama just cuci mata if ada kacinggg then 
can buy lor

Nak buy apa daa maybe pisau hahaha

But aku nak buy my dream makeup table maybe include dengan 
ghost chair ehh ghost chair tu transparent chair tak taw kenapa 
boleh jadik ghost chair eii syoknya berangan

Tapi tak sangguppppp nak redah ikea time cuti or malam orang 
punya lah ramai nak berhuha huha tengok pon susah asyik 
kena langgar troli jek wawawa....

Pergi time orang tak ramai senang nak beli meatball pon clear 
nak tengok showroom sambil berangan pon clear errr nak try 
golek kat katil pon clear hahahaha

Tak puas explore maybe one day akan pergi balik :)

No comments:

Post a Comment