Tuesday 14 November 2017

Mana Yang Patut Dicuba






Bila muka aku still tak okey then aku nekad carikk korean produk
so aku try carik untuk jerawat so jumpa si bija trouble tapi nak beli sekali
gus memang tak dapat lah so aku beli satu per satu untuk test pakai

Masa memula aku nekad beli bija trouble facial foam pakai jerawat
hasil pakai hada labo tu macam nak kering tapi bila aku pakai dengan 
toner wonder pore macam tak de function sangat sebab tak taw lah 
kenapa maybe dah lut kot dengan muka hmmm

Then nekad beli toner dengan harapan ianya akan matikan jerawat
yang entah kenapa asyik muncul jek bukannya nak kurang hmmm
tapi aku tak beli moisturizer bija trouble sebab aku baca jangan use semua
nanti muka akan kering pasal nak stopkan keluaran jerawat kan

Aku carik moisturizer macam untuk hydration gituk lah so jumpa tu hah
si green tea nie kira nekad beli and try taw dengan harapan pleaseee okey
walaupon takut nak try tapi terpaksa sebab stress tengok muka :(




Masa dok stress dengan muka terbaca orang post katanya nie bagus pakai
jerawat dia kecut and aku terus i need to try this also pasal jerawat dah 
macam apa tumbuhhh stress gerammmmm menyesalll

Nekad jugak try walaupon takut hahahha 

So hope nie semua dapat menghilangkan masalah si jerawat hasil gunakan
hada labo :(

Kalau lah taw tak okey dari beli hada labo baik aku beli innisfree jek 

No comments:

Post a Comment