Tuesday 21 November 2017

Tak Berfikir

"Sakit Kepala Sebab Tak Berfikir"
Amboii sedapnya mulut cakap macam tu taw tak aku nie hari hari 
dok fikir mana nak carik duit untuk meneruskan kehidupan, mana 
nak carik duit untuk bayar hutang, macam mana nak keluar dari 
sihir durjana, macam mana nak hapuskan sihir...!!

Sedap mulut jek cakap sakit kepala sebab tak berfikir.. 

Itu lah manusiakan dia tak pernah rasa seperti kita rasa sebab 
tu cakap macam gitu cuba kalau dia kena apa yang kita semua 
kena masa tu aku nak tengok dia cakap lagi tak sakit kepala 
sebab tak berfikir

Such a grrr sabo jek lah nak maki pon tarak boleh so nak tak 
nak terpaksa diam walaupon nak jek aku cakap aku nie 
hari-hari berfikir benda yang sama berulang kali 
macam-macam nak fikir damnnnnn

Ikutkan nak jek menjawab tapi aku diam jek sebab fikir nak 
kan kerja tu tapi bagus jugak lah tak dapat sebab nanti aku 
kena buang sebab banyak melawan hahahha well benda salah 
mesti lah nak kena betolkan 

Diam aku bukannya setuju dengan apa yang kau cakap diam 
aku sebab aku malas nak bertekak hormat sebab daddy kenal kau 

Eii naik meradang jek rasa hati tapi ku tahan just telan apa yang 
kau katakan walaupon aku tak setuju..

Kerani dah tak relevant then kenapa pulak masih ramai offer 
cari kerani even company besar aku pilih situ sebab dekat 
dengan rumah 

Well memang lah aku belajar version dulu so kau nak semua up 
to date lah ehh habis orang yang memerlukan kerja belajar 
version lama kira tak diiktiraf gitukk..??

Sabar lah duhai hati ku.....

Insya Allah ada rezeki di tempat lain...

Aku bukannya manusia sempurna yang taw semuanya dalam sekelip mata.. :(

No comments:

Post a Comment