Wednesday 6 September 2017

Si Burung Biru Pulak

Aku tukar username twitter pulak hahaha sebab dah boring guna
nama tu then bila dah tukar aku lupa lah pulak yang aku nak
kena tukar sekali kat blog punya side tu hahaha apa daa

Tapi aku dah tukarkan semuanya okey dah senang
boleh pulak lupa kan hmmm

Kalau instagram boleh tukar username thru phone tapi kalau
twitter cannot nak kena tukar melalui computer eii leceh okey
bila lah twitter nak upgrade boleh tukar thru phone sama
macam instagram hmmm maybe one day....

Dulu aku selalu scroll twt kecantikkan or twt makeup
tapi lelama tu pon naik slow and more iklan bosan
ohh ya twitter sekarang penuh dengan iklan asal scroll
iklan naik bosan pulak aku

Yang ada banyak follower buat duit dengan paid review
instagram pon sama jugak so lama-lama media social
yang dulunya best tapi sekarang penuh dengan iklan
fine so boringgggg

Aku unfollow orang yang asyik buat iklan lepas tu now
aku dah kurang dengan twitter just lepak kat group kecantikkan
situ no iklan so sangat best okey...!!!

Bila lah twitter nak back macam dulu...
ramai complain cakap dulu twitter syok tak de banyak iklan
now semua asyik buat paid review then makin lama makin
membosankan yup memang pon...

No comments:

Post a Comment