Saturday 9 September 2017

Menyesal La Pulak

Sejujurnya lah kan aku rasa menyesal pulak potong rambut macam
jantan hahaha masa baru baru feel ahhh syok but lelama ala menyesal
lah pulak tapi apa kan daya ianya tak boleh nak diundurkan balik

But Insya Allah nie adalah kali pertama dan jugak kali yang terakhir
lepas nie no more potong rambut macam jantan hahaha
i miss my long hair last aku berambut panjang on 2012 lepas tu
sampai sekarang tak pernah panjang asal panjang aku zass
entah lah hati nie macam tak de rasa macam dulu

Arghh tak suka lah perasaan tu stuck dengan memory lama
nanti rasa macam rindu yang terpendam iskk tak boleh
kena kuat tak boleh nak lemah pada old memory..!!!!

Aku dah jumpa shampoo yang bagus so maybe bila ada duit then
nak buy try and error lah senang cakap kan ianya macam organic
tak de apa ntah tapi mahal lah so moh ler kita try

Dah malas nak flash back cerita lama
now hidup kena di teruskan ke hadapan so ikut jek lah apa yang
dah Allah aturkan

By the way aku macam nak dye rambut color PINK lah tapi
mana boleh kan but macam nak try sekali jek lepas tu dah
tak nak buat lagik err boleh tak ekkk hahahha mintak benda
yang tak boleh memang lah jawapan nya tak boleh apa lah
maybe one fine day......

No comments:

Post a Comment