Monday 18 September 2017

Mermaid Set Brushes


Masa someone nie post kat instagram dia pasal mermaid brushes nie 
aku dah nekad bila sampai kat malaysia aku kena jugak beli..!!!
then masa buat passport aritu nampak dah masuk pasaran malaysia pasal
ada expo so this girl nie jual then aku tanya berapa dia cakap RM50
fuhh mahal jugak 6 ketol jek bukannya banyak sangat

Then aku pon bertahan jek slow slow kumpul duit untuk beli jugak
muahaha cannot control weyy selagik tak beli selagi itu lah
ianya bermain di minda cewahhh tak de lah just kumpul kalau ada rezeki
dapat lah untuk aku memilikinya

Walaupon aku taw ianya FAKE brushes tapi disebabkan kecomelan dia
aku tak kisah FAKE ke ORI ke janji aku boleh memilikinya..!!!
kalau ada ORI pon tak boleh untuk di miliki lah mahal sangat segala
kos tak sanggup dengan keadaan ekonomi yang agak kurenggggg


So so so so CUTEEEEEEEE
ala beli kat pasar borong jek itu pon survey satu pasar borong nak carik
harga yang the bestttt sebab kebanyakkannya jual benda yang sama
cuma main harga jek lah kan

Kalau dalam box RM40 hingga RM45 lepas tu ada yang dalam box 

RM35 tapi yang ada cuma color turquoise jek tak syok aku suka 
colorful macam nie macam macam ada

Then pergi kat bangunan lagik satu RM35.90 tapi no box
katanya lain company yang buat so dapat lah RM35 so rezeki lah
and dia kata bulu pon soft arghh tak kisah janji boleh untuk dimiliki
janji ianya menjadi hak aku....!!!

Disebabkan so cute so girly aku rasa sayang nak pakai hahaha
simpan dalam tempat dia then buat display jek :p
too cute lah nak pakai dengan tails dia haishhh betol-betol buatkan
aku feel in love habis lah

Aku cakap dengan mum yang aku nak simpan tak nak pakai muaahhahaa
akan pakai tapi tak taw bila but one fine day hikhikhik
toooo cute so bila nak pakai tu macam alaaaaaa selalunya aku excited
nak guna brushes baru taw tapi kali nie excited untuk simpan dan
display untuk menunjukkan betapa cutenya beliau :p

Bila akan ku pakai....!!!

Nak pakai ke Tak Nak Pakai.....!!!!

Hurmmm hentah lah.... :p 



No comments:

Post a Comment