Saturday 23 September 2017

Hada Labo Sunscreen


Baca kat group kecantikkan hada labo 5 in 1 sunscreen buat promotion
daripada RM53.59 jadik RM13.40 siapa yang tak nak oiiiii
kebetulan kat tangan ada duit so dapat lah beli miahahahha

Tapi aku tak pergi lah aku kasi duit then si kakak yang pergi beli
lagipon aku malas nak merayap keluar mood masa tu nak terperap duduk
dalam rumah jek entah haper haper jek kan

So just tunggu kakak balik so here come to mama :p
akhirnya menjadik milik ku jua muahahahha
actually kan before this aku pernah nampak promotion jugak tapi turun
harga RM34++ kalau tak silap maybe tak berapa nak laku and turunkan
lagik kaw-kaw punya harga so orang datang beli and stock habisss
 

Ini lah sebabnya kenapa pihak tesco nak habiskan stok dengan jualan 
murah sebab dah nak expired bulan november so ada beberapa bulan 
lagik untuk di guna pakai before expired bebehhh

Ada yang dapat expired tahun 2019 so rezeki untuk mereka tapi ramai 

jugak dapat november 2017 sama macam aku but tak kisah lah 
janji murah then dapat jugak pakai untuk few more months 
before expired

Bertambah satu sunblock aka sunscreen ku yesshhh
tapi nie ada 5 in 1 so selain tugas beliau untuk jadik sunscreen
beliau jugak berfungsi sebagai essence, emulsion, makeup base & 

face primer so dekat situ dah jimat beberapa item so tak payah pakai 
banyak kan just apply nie then can apply makeup just normal

Aku tak sabar nak try dengan makeup tapikan masalahnya aku nie dah 

jarang makeup sebab malas and tak merayap sangat since buntal dah 
buat hal kan haishh buntal cepat lah balik...!!!

So aku hope ianya best bila apply dengan makeup...
and make sure makeup aku jadik smooth jek ekkk *satu amaran*

Tak sabar nak try...

Tak sabar nak try dengan makeup...

Boleh lah everyday pakai kat rumah yihhhaaaa ^_^

Sunblock dah banyak stock.....

Lepas nie kalau habis and kalau best nak kena tunggu sales baru boleh
beli sebab harga dia makk aiiii koyak pocket hahaha

Or maybe boleh try yang lain spesis....

No comments:

Post a Comment