Thursday 5 September 2013

♥ Tak suka ♥

Aku tak suka betol kalau orang suka suka nak aturkan hidup aku....!!!
aku taw kita kazen yang rapat tapi suka hati aku la nak post apa kat
pesbok sedih ke gembira ke itu hak aku kau punya pesbok kau handle la
aku punya pesbok aku punya suka la nak post apa
then suka suka hati jek ajar aku mencari cinta kat fesbok or anywhere
siap ckp kenal kenal jek la jgn cerita kononnya nak pergi holiday ke
luar negeri eiiii annoying okey....!!!
aku tak pernah pon aturkan hidup kau so kenapa sibuk nak aturkan
hidup aku pasal masa tu sis dah bertunang ingat aku apa hadap sangat
dengan lelaki eiii kalau ada jodoh ada lah naik meluat naik menyampah
yes i know i dah tak de duit so suka suka hati dia jek nak buat begituk
tak pe tunggu nanti i ada duit if buat baik macam dulu i know niat itu
then aritu sebuk cakap sis tak kena la dgn katek coz katek tak ada
rupa habis yang kau tu ada rupa tapi kahwin dengan lelaki macam gituk
tu apa ensem sangat ke laki kau...???? eiiiii tak taw la nak kata apa
aku sabar jek berkali kali tapi tak boleh sabar lain yang cakap lain
yang dia hembur hurmmmmm dari aritu aku dah ckp dgn mum
dah naik bosan layan karenah manusia nie so kalau dia dtg just
salam salam terus blah masuk bilik even kau dah anggap aku as adik
tapi boleh tak hormat aku as adik tak payah nak atur segala bagai
macam la hidup kau tu perfect sangat annoying seyyy manusia macam
gini bila asyik dia jek rasa dia betol orang lain semua salah grrrr
dah naik menyampah meluat ishhhhh Ya Allah sabarkan la aku
dalam hadapi manusia seperti begini Amin

No comments:

Post a Comment