Tuesday 3 September 2013

♥ Bau bauan ♥

Lupa plak nak cerita masa hari ahad tu kan ustaz tu bersihkan
and pagar rumah suddenly bunyi meletop kuat kemudian bunyi
anjing aku and mum dengar yang lelain tak dengar
then bibik keluar boleh plak bau kambing jantan
pelik then aku solat asar coz nak ke tampoi lah
masa dah habis solat tengah lap muka guna telekung sambil
tutup mata aku nampak benda hangus terbakar tapi tak taw la
sama ada tu muka org ke buku ke sponge ke tapi benda hagus terbakar
then esok paginya pak tam keluar nak ke kedai bau hangit terbakar
busuk sangattt aku harap la ustaz nie dapat tolong kembalikan
abg han kepada kami and hancurkan ernita....!!!
ustaz kata siapa yang rancang siapa yang tolong malah yg tunjuk
rumah pon akan kena mudah mudahan betol la apa yang ustaz
cakap and semoga Allah turut membantu untuk kami selamatkan
abg han dapat kembali babam didi shahqir and paling penting
dapat sedarkan abg han.....
aku berharap selalu mengharap abg han datang mintak ampun

dengan mum daddy...Amin

No comments:

Post a Comment