Monday 9 September 2013

♥ Koleksi ♥

Sedikit demi sedikit dah makin banyak koleksi etude house ku
Syukur Alhamdulilah walau pon duit tak de la banyak berlambak
macam dulu tapi tetap mampu untuk beli product etude house
terima kasih Ya Allah
pada mulanya aku cuma taw guna lipgloss etude house
so tak lama selepas tu aku mencari bb cream etude house
sementara menunggu set skin care ada stock cuba mask etude house
tak lama selepas tu mencuba skincare etude house
kemudian body wash etude house kemudian naik ke 
pembersih make up etude house kemudian naik ke barang
sunblock etude house plak lepas tu dah mula jebak kan diri
ke lipstick etude house ntah ntah esok lusa mula mencari
barang barang make up etude house tapi yang nie pasti aku akan
capai bila ada duit nanti iaitu real art make up remover tengok la
bila ada discount memang aku grab harap harap time tu duit ada la
untuk beli hikhikhikhik
 bermula 2 or 3 barang makin lama makin naik haishhhh
dah jadi fanatic sangat dengan etude house :p
sebab semua barang barang dia cute and girl pulak tu banyak
warna pink aduhaiiiii paling penting korean cosmatic and skin care
aku lebih suka korean product berbanding oversea 
ohhhh duit melayang la supaya aku mampu and boleh beli lagik
barang barang etude house Amin

No comments:

Post a Comment