Monday 9 September 2013

♥ Lambakkan Blogger ♥

Now blogger dah makin banyak macam cendawan yang tumbuh
after raining dulu boleh kira kerat dengan jari jek 
kalau la aku tak kuat biarkan jek blog nie kan best
tak perlu aku buat lagik menyesal giler giler hoccay......!!!!
tapi biar lah dengan blog nie segala jenis luahan aku boleh luah
but yang itu cannot okey sambung balik story
pasal apa taw banyak and masing masing nak promote untuk
jadi pemes betol dulu mana ada fikir semua tu tapi skrg sebuk
macam mana nak pemes kan blog :P
kalau dulu susah nak jumpa blogger now semua dah cun cun 
hurmmm dunia dunia after this apa plak ekkk...???
kat forum kata jadi pemes dengan mendedahkan kisah peribadi
hurmmm ye ke...??? semuanya terpulang pada org punya pendapat
tapi aku suka blog blog aku sempoiiii ajekkk... peace

No comments:

Post a Comment