Tuesday 3 September 2013

♥ Ku cuba ♥

Aku dok cuba slimming set from shaklee
harap harap bekesan la untuk tubuh badan aku
moga moga boleh bantu aku turunkan berat badan ku
dah la sejak sejak sakit denggi makin pam pam pam
aku beli 3 jenis Alfalfa, lechine (donno nak spell) and cinch shake
flavor chocolate hurmmm harap harap next month and sampai bila
bila dapat lah aku beli and harap harap dalam masa 3 or 4 bulan
dapat la turun seperti yang ku idamkan walau dikatakan tempoh
masa sepatutnya 2 tahun tapi lamanya rasa nak tunggu
tapi harap harap dengan cepat lah aku berjaya turun kan berat
badan aku Amin
aku nak kurus bukan utk melawa nak pakai baju seksi seksi or senang
cari baju aku nak kurus pasal problem peyed aku
bila badan naik peyed pon kejap cepat kejap lambat sangat risau
tujuan aku turunkan berat badan adalah kerana nak settle kan
problem darah haid aku tu jek....!!!
semoga Allah tolong and permudahkan aku untuk turunkan berat badan
demi settlekan problem peyed aku menjadi normal seperti orang lain Amin

peyed after this semuanya akan kembali okey and no more problem
tak sabar nak kurus tak sabar nak jadikan peyed normal

No comments:

Post a Comment