Thursday 22 March 2012

♥ Welcome Digi ♥

Semalam aku dah beli digi prepaid no more u mobile selepas nie
motipp aritu beriya-iya nak guna u mobile ye lah now aku kan dah
gunakan celcom so aritu pernah celcom problem dengan u mobile sekali
problem sakit betol hati cuba bayangkan kalau emergency macam mana??
masa tu hotlink okey plak itu lah selalu macam gituk lagi satu u mobile
nie kekadang top up susah nak masuk macam mum aritu kena dah top up
ikut sama step sekali tak de pon masuk top up rm30 balance tinggal
rm0.20 bayangkan top up tu kol 3 lebih so lepas hantar sis kol 5 lebih
pergi u mobile centre untuk tanya nak taw apa jawapannya...???
jawapannya ialah oo bese lah kadang-kadang memang macam gituk
tadi pon ada orang datang kes yang sama top up tak boleh masuk
dekat 2 jam bayangkan 2 JAM baru top up masuk walaweyyyy
cuba kau bayangkang kalau masa tu emergency macam mana...???
sekali lagik aku sebut EMERGENCY dengan top up tak boleh masuk
kononnya system jammed coz ramai yang top up walaweyyyy
sakit jek hati aku dengar kol 6 petang baru reload top up tu masuk
haishhh sakit siot hati aku dengar menyirappp ajek so aku dah fikir
malas nak fikir masalah seperti ini aku buat keputusan untuk tukar ke Digi
aku amek digi easy prepaid tu pon actually untuk friend aku jek
tak boleh kasi line celcom bahaya karang over limit plak gunakannya
lagi plak celcom tu more kepada family and tenet.....full stop
manakala digi tu more kepada friend skandal-skandal
aku harap digi nie lama lah dengan aku aritu kata harap u mobile lama
lah dengan aku abis bila emergency susah plak dah ler banyak cekadak
nak beli top up pon tak semua kedai phone ada karang kalau buatnya
tak de takkan nak pergi centre kalau 3 yang femes amous tu celcom digi maxis
tu mana-mana corok celah tempat pon ada tak caya pergi lah tengok
pendalaman mana pon ada reload top up tu habis mana aku nak carik
reload top up u mobile...????
yang bestnya aku digi easy prepaid aku nie aku dapat belakang number 23
masa aku tengok kat smart tak dek so semalam pergi jusco jumpa yippyyy
okey lah walau pon yang depan tu hazabbbb susah nak hengattt
dulu best siap boleh use rm3 untuk online selama 3 hari tapi now hurmmm
kem salam ajek lahhhh....!!!!

No comments:

Post a Comment