Tuesday 6 March 2012

♥ Bag & Luggage ♥

Ingat tak aku kata nak beli bag coach kat JPO...???
dear kasi beli auwww syokkk seyyyy aku ingat mau beli
black lah coz senang nak match dengan baju kalau pink
okey ke ek...??? coz bag coach tu boleh sumbat camera reta karun
semua lepas tu aku mau beli wet tissue dettol and astrak pati sireh
yang untuk pompuan tu lah kalau gatal-gatal use that bagus aku
tak pernah use sebab ada aku baca mengatakan ianya tak elok
coz ley matikan ph kat "oo" (means vagina kita) atau dalam kata
mudah apa ek nak call that versi sopan "oo" boleh lah sopan
sesangat nanti kalau de ayat lain aku type ohh ye dulu nenek
call that as bugek (ikut style cakap nenek) tapi aku use perkataan
tak sopang iaitu pet-pet (takkan nak detail lah plak mayu i okey)

okey sambung balik and aku ingat nak beli few chocolate untuk
melantak dengan hati yang gombira kah kah kah
cukup-cukup lah kata nak koyos okey hah wet tissue dengan abstrak sireh
tu tujuannya kan aku makan ubat xenical so buang-buang lah tapi kuar
minyak sungguh tak selesa kalau tak basuh bersih so aku nak kena use that
untuk bersihkan ia hah pe kata bawak ajek sabun baby mandi yang kecik tu
just letak kat situ and use wet tissue untuk bersihkan i think itu jek jalannya lah
tak pe nanti aku citcat dengan mum pasal tu nak buat apa beli abstrak sireh
tu untuk "oo" nie untuk vuntut macam dulu pergi london tak de lah risau isu tu
cuma masa pi london boleh plak kuar peyed adeyyy nie aku takut pergi amsterdam
time dah nak balik pap kuar peyed coz bulan nie sepatutnya 6 mac tapi kuar 3 mac
ehh 3 ke 4 mac so terawal next month pon confirm kuar awal so standby pad
tapi aku kalau travel memana pon aku suka use pad sebab kalau weewee
tak ada lah terkena kat panties kan confirm ada bau kurang menyenangkan
aku tak suker so kalau use pad tak de lah macam bau weewee ye lah just
lap dengan tissue now dah nak kena peka bab penjagaan "oo" dah tak boleh
macam dedulu takut gatal-gatal lepas tu now kan dah besaq tak lama lagik
dah nak menikah :p so kena lah jaga betol tak...???
gedik jek nak menjaga "oo" opkos tak nak lah nanti kena gatal-gatal lepas tu
nak kena bukak tunjuk dengan doc mayu siakk dengan mum and family pon
aku mayu terutama mum lah mayu siot lagi mau tunjuk orang ohhh tidak
nanti my hubby kena tunjuk jugak ke kalau tak mau boleh dak...???
don daniyal u nak tengok jugak ker...?? nanti kalau beranak pon kena tunjuk
alamak mayu nya shame shame seyyyy *mayu i*
nie dah melalut bab-bab tak sepatutnya nie oiii sila balik ke alam penceritaan
okey mengenai luggage plak ingat tak aritu aku kata yang aku mau beli corak
animal tu yesss i dapat beli ituuu so 2 item of bag i dapat beli untuk use ke
amsterdam shuker banget deyyy cuma itu lah tak taw nak beli bila coz sis kerja
masuk pagi balik malam gantikan kawan dia cuti tawen alahaiiiii
tapi nak ke JPO daddy tak taw macam mana nak ke sana yang tahu cuma pak tam
masalahnya sekarang nie pak tam dah bukak kedai makan hurmmm pening
kepala mau fikir...!!!!!
rupanya ticket semua dah settle tinggal tunggu 28 april jek untuk pergi wahhh
serius tak sabar weyyy so aku saja nak snap sedikit demi sedikit gambaq
before one week untuk aku ke sana aku ingat nak update blog aku mulakan
luggage kemudian camera kemudian make up kemudian contact lens kemudian
barang shower berus gigi and ubat gigi cukup tak sampai 28 april jap i kira
okey complete so kena susun satu persatu lah yeayyy best tak sabaq nak
berbuat demikian cara nie aku belajar dari blogger lain bila mereka pergi
holiday nie just nak tiru sikit asyik skema jek dalam blog aku akan pasang
daisypath lagik 2 weeks before berangkat so another 2 weeks tu baru aku
heboh-hebohkan auww ehhh bermula 23.april can start post pasal luggage
yeayyy tak sabar nak lakukan itu semua nak carik few snak haishh teeth bite
nie lebih menggemukkan tidakkkkkkkkk lepas tu nak beli hot chocolate untuk
minum lepas tu carik maggie rendam auwww seronok macam kat london
dulu maybe akan pergi sabtu pagi macam ke london lepas tu transit
untuk ke amsterdam tak sabar seyyy....!!!!

No comments:

Post a Comment