Thursday 1 March 2012

♥ Hippie Chestnut ♥

Aku tak jadi nak beli contact lens dari colourvue coz tadi aku dah
jumpa contact lens freshkon color hippie chestnut yeaayyyyyy
so jimat duit boleh buat benda lain kan hikhikhik
aku dah fikir no more beli lens sebabnya aku ada stok lens banyak
so before expired better aku pakai cepat-cepat betol tak...???
so raya nanti aku nak use yang ada gambar star dari colourvue
ala yang jewel and star tu mesti muka aku kiut miut wekkk
perasan lebih kan tak pe sekali sekala bukannya selalu wekk
nie aku dah susun contact lens aku lawa-lawa dari jauh atau sekali
imbas memang dah macam hantaran nikah so bibik kata tu hantaran
kahwin aku pon best jugak ek kalau buat hantaran kahwin letak
contact lens lain daripada yang lain betol tak...???

No comments:

Post a Comment