Tuesday 6 March 2012

♥ Gastrik & Angin ♥

Tetiba malam nie boleh kena gastrik lepas tu angin cucuk-cucuk rasa
apatah lagik di bahagian pelipat belakang uwaa macam nak nanes jek
rasa mum kata letak minyak kapak sedap kasi keluarkan angin tak nak
arr nanti panas nak tidur pon semacam jek rasa hurmmm
aku ikut mum kalau gastrik jek mesti berserta angin sakit ohhh
kalau gastrik still okey lagik tapi kalau dah bercampur angin cucuk
sana cucuk sini serius tak dapat nak duduk dengan aman lah...!!!
pinggang nie still sakit ingat lepas peyed dah hilang rupanya tidak
masih lagik sakit duduk serba tak selesa sangat terseksa okey...!!!
malam tadi sangat menyesakkan diri aku tengah tidur syok-syok
sekali tersadar tekak punya perit hidung tak selesa lepas tu dah tak tahan
sangat bangun minum air lepas perit tekak hilang kepala berdenyut-denyut
sakit nak tidur pon pusing kiri pusing kanan coz nak hilangkan sakit kepala
and mulakan tidur dengan lena nak tahu tak kol berapa pagi tu aku tersedar
kol 5 pagi stress tak kalau tersadar 5 pagi nak tidur kena gulik sini golek sana
bagi aku ianya adalah sangat stress jangan lah malam nie pon macam gituk
sampaikan aku tutup aircond bukak kipas sebab tak nak tekak perit
hidung nie start sedikit demi sedikit selsema batuk pon kekadang menjelma
tadi kena hujan lagi heaven fuhhhh confirm seminggu dua nie demam
ehh tapi jangan demam lah tak bagus aritu aku kena demam sehari letih
badan sampai bawak ke hari kedua nasib baik lepas tu okey kalau tak mau
pengsan walau pon demam sehari tu pon badan betol-betol sakit lepak
serba tak kena aku kalau demam mesti semua serba tak kena hurmmm
nak period pon sama jugak khaishhhh sabo ajek lah kan tak merungut cuma
saja nak melepaskan apa yang aku rasa hurmmm

No comments:

Post a Comment