Wednesday 7 March 2012

♥ 4 Sakit Sekaligus ♥

Aduhaiii malam tadi boleh plak mengigil kesejukkan last-last tutup
aircond bukak kipas selubung dalam selimut tapi 4 kesakitan yang
aku rasa membuatkan tidur ku tak mau lelap ehh apa punya ayat
aku tak boleh nak lelapkan mata sekaligus tiduq lah
kepala sakit, gastrik + angin mencucuk-cucuk, pinggang sakit
lepas tu kaki kat bahagian betis hingga ke tapak kaki sakit
memang dah tak tahu macam mana nak menahan sakit tu
mujur tak melalak-lalak nak tahan sakit kalau tak sure malam tadi
aku melalak sampaikan last-last tertidur dalam kesakitan
hurmm selain Allah hanya kat blog ajek lah aku lepaskan
kesakitan dan pengeluhan diri :(
harap malam nie tak terjadi lah seperti itu lagik dah macam terseksa
sangat-sangat seyy cukup-cukup lahhhh
entah lah pinggang nie asyik sakit ajek bila nak okey pon aku tak taw
terseksa memang terseksa abis nak buat macam mana kan...!!!
biarkan ajek lah selagi mampu bertahan aku tahan kalau dah tak mampu
aku telan jek lah ubat yang sedia ada untuk hilangkan sakit ku :(

No comments:

Post a Comment