Wednesday 22 April 2009

♥ Perihal kisah ♥

Semalam sebelum pergi kelas aku jatuh katil
sakit giler nie la sebab mamai tapi still boleh control walau
pinggang macam nak patah
nasib baik pergi kelas semua okey tak de apa-apa cuma kan
malam tu pinggang aku start sakit
meleleh-leleh air mata nak menahan sakit plus tontot aku sakit giler
sampai nak peluk bantal bhucuk
seksa giler nak menahan sakit cetttt malang betol la semalam
tak pepasal aku jatuh katil sudah lar katil aku nie tinggi
patah oo pingang
dah tak pepasal hari nie tak pergi kelas


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Tapi kan yang best nya hotlink youth club aku dah successfully
yang hampehnya lama siot nak active cett bulan nie jek dah 3 kali
top up RM30......tokey jual sayur pon boleh bengkrap macam gini
frust betol ar hampeh btol...!
harap kali nie cukup lar RM30 tuk sebulan
maxis call celcom giler mahal sakit nya hati
dah tak boleh nak call mum lama-lama tak patut sungguh
baru pasan selama nie tak pasan

1 comment:

  1. ni mesti tido tak basuh tottot.. tu yang jatuh katil sampai nak patah tottot.. hehehehe..

    ReplyDelete